Case study
W zakładce „Błędy w marketingu” pokazałem teorię marketingu.
Teraz pora pokazać, jak to wygląda w praktyce!
Na pewnym etapie więcej niż ze szkoleń czy książek można dowiedzieć się z case studies ekspertów w swoich branżach.
Sam bardzo chętnie uczę się w ten sposób. Dlatego też jak tylko pozwoli czas, będę publikował wybrane przypadki moich Klientów!
Reklama
652 kontakty do klientów na produkt za 200 000 złotych
Jak sprzedawać produkty za 200 tysięcy złotych? Może wydawać się, że najbardziej prestiżowym miejscem do takich transakcji będzie LinkedIn albo chociaż webinar. Jednak, jak zaraz zobaczysz, Facebook oraz Instagram radzą sobie tutaj… Czytaj dalej
Zwrot z inwestycji w reklamę na poziomie 10 000%
Koniec czerwca – uczniowie po raz ostatni w tym roku szkolnym usłyszeli dźwięk dzwonka. Już mogą cieszyć się wakacjami. I właśnie wtedy rozpoczynamy kampanię reklamową, która mówi, że warto zacząć się uczyć… Mimo to przygotowałem… Czytaj dalej
Jak budować listę mailingową bez lead magnetu?
Często można spotkać się z opinią, że jeśli chcesz szybko powiększyć swoją listę mailingową, to koniecznie musisz dać swojemu odbiorcy darmowego ebooka w PDF lub coś podobnego. A teraz szczerze – ile razy zdarzyło Ci się podać… Czytaj dalej
Udany test nietypowych materiałów reklamowych
Kto chciałby wiedzieć co dzieje się w głowie klienta, kiedy dokonuje zakupu? Ja na pewno! Dlatego ucieszyłem się, gdy padł pomysł reklamy kursu online o tematyce psychologii marketingu. Przy okazji ten projekt stał się poligonem… Czytaj dalej
Copywriting
Teksty dla pergoli premium
Czasem bywa tak, że klient początkowo decyduje się na współpracę, ale po chwili z różnych przyczyn musi z niej zrezygnować. Wtedy zostają nieużywane teksty, które, po pewnych zmianach, mogą przydać się w przyszłości innemu klientowi. Pisania najlepiej uczyć się poprzez praktykę… Czytaj dalej
Media plan
Niech pierwszy rzuci kamieniem ten, kto nigdy nie pomyślał: „Wypadałoby wrzucić coś na fanpage, ale nie mam pojęcia co…” Przyznaję, sam tak miałem nie raz. Brak pomysłu z kolei prowadzi do nieregularnych publikacji albo takich, które są wymuszone (a przez to niskiej jakości)… Czytaj dalej
Teksty dla branży prawniczej
Czasem bywa tak, że klient początkowo decyduje się na współpracę, ale po chwili z różnych przyczyn musi z niej zrezygnować. Wtedy zostają nieużywane teksty, które, po pewnych zmianach, mogą przydać się w przyszłości innemu klientowi. Pisania najlepiej uczyć się poprzez praktykę… Czytaj dalej
Teksty dla branży beauty
Czasem bywa tak, że klient początkowo decyduje się na współpracę, ale po chwili z różnych przyczyn musi z niej zrezygnować. Wtedy zostają nieużywane teksty, które, po pewnych zmianach, mogą przydać się w przyszłości innemu klientowi. Pisania najlepiej uczyć się poprzez praktykę… Czytaj dalej
Dlaczego dzielę się swoim doświadczeniem?
Marketing to nie tylko grafiki i teksty! Właśnie to chcę pokazać za pomocą opisywanych case studies.
W teorii ktoś może skopiować moje kreacje reklamowe i użyć je u siebie. Jednak nawet najpiękniejsze grafiki i teksty szybko się znudzą odbiorcom.
Co wtedy?
Jak pokazuję na łamach publikacji na mojej stronie, znacznie większą rolę odgrywa psychologia, która idzie za całym procesem.
Tego z kolei nie da się nauczyć – to przychodzi samo, wraz z kolejnymi kampaniami reklamowymi.
Jeśli więc chcesz skorzystać z mojego 10-letniego doświadczenia w marketingu, zapraszam Cię na rozmowę. Umówić się możesz poniżej poprzez formularz lub kalendarz.
Pamiętaj – u mnie płacisz za efekt!