Case study

W zakładce „Błędy w marketingu” pokazałem teorię marketingu.

Teraz pora pokazać, jak to wygląda w praktyce!

Na pewnym etapie więcej niż ze szkoleń czy książek można dowiedzieć się z case studies ekspertów w swoich branżach.

Sam bardzo chętnie uczę się w ten sposób. Dlatego też jak tylko pozwoli czas, będę publikował wybrane przypadki moich Klientów!

Reklama

652 kontakty do klientów na produkt za 200 000 złotych

Jak sprzedawać produkty za 200 tysięcy złotych? Może wydawać się, że najbardziej prestiżowym miejscem do takich transakcji będzie LinkedIn albo chociaż webinar. Jednak, jak zaraz zobaczysz, Facebook oraz Instagram radzą sobie tutaj… Czytaj dalej

Zwrot z inwestycji w reklamę na poziomie 10 000%

Koniec czerwca – uczniowie po raz ostatni w tym roku szkolnym usłyszeli dźwięk dzwonka. Już mogą cieszyć się wakacjami. I właśnie wtedy rozpoczynamy kampanię reklamową, która mówi, że warto zacząć się uczyć… Mimo to przygotowałem… Czytaj dalej

Jak zebrać 5 milionów od prywatnych inwestorów?

W jednym z moich case study, który też dotyczył pozyskiwania inwestorów, pisałem, że jeśli nie mamy czasu i budżetu, trzeba działać inaczej, niż w „książkowych” przypadkach. Jednak brak czasu można w pewnym stopniu nadrobić… Czytaj dalej

Jak budować listę mailingową bez lead magnetu?

Często można spotkać się z opinią, że jeśli chcesz szybko powiększyć swoją listę mailingową, to koniecznie musisz dać swojemu odbiorcy darmowego ebooka w PDF lub coś podobnego. A teraz szczerze – ile razy zdarzyło Ci się podać… Czytaj dalej

Udany test nietypowych materiałów reklamowych

Kto chciałby wiedzieć co dzieje się w głowie klienta, kiedy dokonuje zakupu? Ja na pewno! Dlatego ucieszyłem się, gdy padł pomysł reklamy kursu online o tematyce psychologii marketingu. Przy okazji ten projekt stał się poligonem… Czytaj dalej

Poszukiwanie inwestorów bez czasu i budżetu

Co zrobić, gdy wyniki potrzebne są natychmiast, a do tego mamy mały budżet reklamowy? Poświęcić schemat idealnej kampanii, na rzecz krótkoterminowej realizacji celów! W tym case study nie pokażę idealnego podejścia… Czytaj dalej

Copywriting

Teksty dla pergoli premium

Czasem bywa tak, że klient początkowo decyduje się na współpracę, ale po chwili z różnych przyczyn musi z niej zrezygnować. Wtedy zostają nieużywane teksty, które, po pewnych zmianach, mogą przydać się w przyszłości innemu klientowi. Pisania najlepiej uczyć się poprzez praktykę… Czytaj dalej

Media plan

Niech pierwszy rzuci kamieniem ten, kto nigdy nie pomyślał: „Wypadałoby wrzucić coś na fanpage, ale nie mam pojęcia co…” Przyznaję, sam tak miałem nie raz. Brak pomysłu z kolei prowadzi do nieregularnych publikacji albo takich, które są wymuszone (a przez to niskiej jakości)… Czytaj dalej

 

Teksty dla branży prawniczej

Czasem bywa tak, że klient początkowo decyduje się na współpracę, ale po chwili z różnych przyczyn musi z niej zrezygnować. Wtedy zostają nieużywane teksty, które, po pewnych zmianach, mogą przydać się w przyszłości innemu klientowi. Pisania najlepiej uczyć się poprzez praktykę… Czytaj dalej

Teksty dla branży beauty

Czasem bywa tak, że klient początkowo decyduje się na współpracę, ale po chwili z różnych przyczyn musi z niej zrezygnować. Wtedy zostają nieużywane teksty, które, po pewnych zmianach, mogą przydać się w przyszłości innemu klientowi. Pisania najlepiej uczyć się poprzez praktykę… Czytaj dalej

Dlaczego dzielę się swoim doświadczeniem?

Marketing to nie tylko grafiki i teksty! Właśnie to chcę pokazać za pomocą opisywanych case studies.

W teorii ktoś może skopiować moje kreacje reklamowe i użyć je u siebie. Jednak nawet najpiękniejsze grafiki i teksty szybko się znudzą odbiorcom.

Co wtedy?

Jak pokazuję na łamach publikacji na mojej stronie, znacznie większą rolę odgrywa psychologia, która idzie za całym procesem.

Tego z kolei nie da się nauczyć – to przychodzi samo, wraz z kolejnymi kampaniami reklamowymi.

Jeśli więc chcesz skorzystać z mojego 10-letniego doświadczenia w marketingu, zapraszam Cię na rozmowę. Umówić się możesz poniżej poprzez formularz lub kalendarz.

Pamiętaj – u mnie płacisz za efekt!

12 + 9 =